środa, 30 grudnia 2015

Lukier ulubiony



W związku z tym, że przechodzimy teraz 'okres różowy', do lukru często dodaję odrobinę soku z buraka. Ostatnio wypróbowałam też lukier, który podpatrzyłam u Kingi z Green Morning, do części dodałam cynamon i... 'to jest to! już więcej nie eksperymentuj!'  usłyszałam od mojego DDP (dyrektora ds. dekorowania pierniczków;)


  • 4 łyżki wody/zalewy z cieciorki (z puszki)
  • 1 łyżka z cytryny
  • 200g przesianego cukru pudru (w oryginale jest więcej, u mnie tyle starczyło, żeby osiągnąć pożądaną konsystencję, być może będziecie musieli dodać więcej)
  • 1 łyżeczka cynamonu

Wodę/zalewę łączymy z sokiem z cytryny, dosypujemy mąkę i mieszamy, na koniec dodajemy cynamon, mieszamy i już. Napełniamy 'to coś' (jak mówi Ola), oddajemy DDP i cieszymy się wypracowaną chwilą spokoju...:)


DDP przy pracy...

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz